Mail kit - Kraft & Mint

by - 2:54 PM

Que toutes celles qui aiment l'art postal lève le doigt !  J'ai une bonne nouvelle pour vous. J'ai réuni dans un kit : un set d'enveloppes, un set de mood papers, un set de rubans et de ficelles, un set d'étiquettes et de stickers.
De quoi s'amuser à créer de jolis courriers !

J'ai sélectionné des fournitures que j'aime moi-même utiliser pour embellir mes courriers ! Quand vous aller  découvrir votre kit et l'ouvrir, c'est un peu mes tiroirs que vous allez ouvrir.
J'ai  conçu mon kit comme une conversation  entre amoureuses de papiers, une manière pour moi de partager mon plaisir de créer de jolies enveloppes avec vous !
- - -
That all those who love the art postal raises his finger ! I have good news for you. I have associated in a kit :  a set of envelopes, a mood of papers, a set of ribbons and  strings, a set of labels and stickers.  Supplies and embelishments to create nice snail mails !  

I choose the supplies I like myself use to beautify my mail! When you go see your kit and open it, it's a bit my drawers that you open.
I designed my kit as a conversation between love of paper, a way for me to share my pleasure to create beautiful envelopes with you!


bohème circus

5 "pochettes" glissées dans un emballage carton customisé façon enveloppe et ficelé comme un petit colis, de quoi titiller votre inspiration pour créer de jolis courriers !
- - -
5 "pockets" slipped into a cardboard package dressed like an envelope and tied like a small package, a mix of supplies to awake your inspiration to creating beautiful letters!

 bohème circus
J'aime les différentes nuances de papier kraft, elles se marient très bien avec cette couleur mint que vous pourrez retrouver dans le set d’embellissements.
Quand je les utilise pour mes courriers j'aime aussi les d'une belle écriture à l'encre blanche !
- - -
I love the different shades of brown paper, they go very well with this mint color that you can find in the set of embellishments.
When I use these envelopes for my mails I also love create a beautiful writing in white ink!


J'adore ces étiquettes je les utilise aussi bien sur et dans mes courriers, tout comme entre les pages des mes visual journals. Leur aspect simple et graphique structure aussi bien une page ou qu'une enveloppe. D'ailleurs vous les avez souvent vu dans mes compositions.
- - -
I like these labels I use them as well on and in my snail mails, just like between the pages of my art journals. Their simple and graphic design is perfect to structure  a page or an envelope. I have used them often in my compositions.

bohème circus
bohème circus - mail kit - inspiration
Encore quelques mots pour vous dire que chaque envoi sera réalisé dans une jolie enveloppe comme s'il s'agissait d'un courrier personnalisé, une enveloppe décorée avec de jolis timbres !

Voila, j'ai conçu mon "mail kit" comme un point de départ pour la créativité de chacune d'entre vous et je vous attends avec impatience dans ma e-boutique, tout comme j'ai hâte de voir ce que vous allez réaliser à partir de cette invitation à créer de belles enveloppes!
- - -
A few words to tell you that each shipment will be made in a pretty envelope as if it was a personalized letter, an envelope decorated and with pretty stamps!

Well, I conceived my " Mail kit " as starting point for creativity of each of you and I look forward to see you in my e-shop, just like I look forward to seeing what you go to realize from this invitation
to create beautiful envelopes! !


You May Also Like

8 Comments

  1. olalalaa c'est beau c'est beau c'est beau!!!!

    RépondreSupprimer
  2. Oui, moi aussi je trouve ça MA-GNI-FI-QUE :-)

    RépondreSupprimer
  3. Love this little collection, especially the stamp stickers. <3

    RépondreSupprimer
  4. jennifer (Gracie) Dillard25 novembre 2014 à 21:23

    Such a lovely collection to create and to share with others…I also love the kraft papers with mint & greens.. Beautiful Celine!

    RépondreSupprimer
  5. mojosanti / Sandra Dietrich ::: Thank you ♥

    fyts ::: merci merci merci

    Nathalie ::: MEr-Ciiiiiii !!!!!

    Sarah ::: yes, these stamps are beautiful embellishments !

    Jennifer (Gracie) Dillard ::: Thank you ♥♥♥ Yes, envelopes are perfect to create and to share !

    RépondreSupprimer
  6. Celine, haven't visited your site in a while! Happy New Year! Such a huge fan of your work! I'm so happy you created another set (I have purchased your other ones as well and have yet to part with any of it :P) Mint is my absolute favorite color so of course, I purchased it straight away! (very early birthday present hehe)

    I hope you create more! So lovely!

    Missy

    RépondreSupprimer
  7. Missy ::: thank you very much for your creative fidelity♥!
    I wish you a great year 2015!

    RépondreSupprimer